De markt van cadeauverpakkingen, wijndozen en andere verpakkingen is groot. Om op te vallen en zijn eigen visie hierin te volgen heeft Tom Kemperman contact gezocht met ons om iets unieks neer te zetten.
De wijndozen van Wijndoos-idee vallen op door hun maatwerk
Zoals vele trajecten verlopen was ook in deze case nog niets aanwezig, behalve een uitgangspunt. Een visie. De vele oriënterende gesprekken, uurtjes sparren en uitwisselen van ideeën die daarop volgden hebben in eerste instantie geleid tot een fraai logo en een geweldig idee voor een visitekaartje. Drie wijndozen vormen de basis van de hoofdletter W, van Wijndoos-Idee. Met de toepassing van de Hollandse driekleur meteen klaar voor de Nederlandse markt.
Het visitekaartje is uitgevoerd als een miniatuur wijndoosje, waarmee de associatie met de core business direct wordt gelegd. Daarmee laat je natuurlijk wel een prima eerste indruk achter!
Met de singlepage website die we vervolgens als eerste hebben ontwikkeld (inmiddels is de website alweer verder uitgebreid) kon Wijndoos-Idee aan de slag. Een eyecatcher op de website is natuurlijk de foto van de 'maatwerk' wijndoos die we hebben ontworpen met het thema Arnhem Trolleystad.
Het motto van Wijndoos-Idee is niet voor niets: 'Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen'.