Inmiddels hebben we voor Edwin en zijn nieuwe bedrijf Active on holiday al een aantal mooie projecten mogen ontwikkelen (zie hier). Omdat de reisbranche het momenteel zwaar heeft wil ik zijn referentie graag als een van de eersten toevoegen. Hieronder zijn bijdrage:
Referentie:
Een paar jaar geleden was ik met mijn vorige werkgever gevestigd in een groot kantorenpand met daarin ook een gezamenlijke kantine. Tijdens de lunch schoven mensen van verschillende bedrijven aan één tafel en werden vele verhalen, zowel zakelijk als niet zakelijk, met elkaar gedeeld. Tijdens één van deze lunches zat ik naast Ernst en vroeg hem “wat doe jij eigenlijk?” Ernst vertelde dat hij net voor zichzelf was begonnen met een reclame adviesbureau. Na jaren voor verschillende gerenommeerde bedrijven te hebben gewerkt in loondienst was dit zijn volgende stap. Ik weet de exacte woorden niet meer maar de strekking van zijn verhaal was duidelijk: “als ze niet willen luisteren, niet openstaan voor andere opties en denken dat ze het zelf beter weten dan kan ik het beter voor mijzelf gaan doen!”
Ik was op dat moment Sales & Marketing Director voor een riviercruise-rederij die aan een nieuw ‘verfje’ toe was. Daarom ben ik met Ernst de gesprekken, en bijbehorende discussies, aangegaan. Om Ernst het gevoel te geven wat ik zocht voor onze uitstraling, huisstijl en nieuwe logo, heb ik hem aan boord uitgenodigd. Hij maakte daar dankbaar gebruik zodat hij het juiste gevoel kon pakken. Een man die zich verdiept in zijn klanten dus.
Samen hebben we uiteindelijk een mooie nieuwe huisstijl en uniek logo ontwikkeld dat geheel in de huidige tijd past. Ook na mijn vertrek bij de rederij is Ernst met zijn nieuwe aanspreekpunt binnen het bedrijf verder gegaan met het doorvoeren van de huisstijl in de website.
Na mijn vertrek ben ik een eigen reisbedrijf in actieve vakanties begonnen. Ik was (en ben) enthousiast over Yourdentity en het was dus logisch dat ik Ernst en zijn expertise heb ingeschakeld bij het ontwikkelen van de huisstijl en het logo. Daarnaast hebben we samen de reisbrochure ontwikkeld. Hiervoor heeft Ernst de volledige opmaak verzorgd.
Voor mij is Yourdentity een sterke toegevoegde waarde met een eigen mening als het gaat om marketing en reclame. Ernst durft zelf buiten de gebaande paden te gaan en krijgt zijn klanten ook zo ver om verder te gaan en te denken dan je in eerste instantie zelf inschat. ‘Je doet het goed en volledig of je doet het niet’ is denk ik zijn lijfspreuk. In zijn werk komt dat continue terug. Het complete plaatje wordt meegenomen in de besluitvorming, ook als het om details gaat.
Conclusie:
Voor mij is Yourdentity een sterke toegevoegde waarde met een eigen mening als het gaat om marketing en reclame.
Edwin Schollen
Managing Director
Active on holiday