Je moet als zelfstandige lingeriewinkel van goede huize komen om te concurreren met de gevestigde namen zoals Livera, Hunkemöller en misschien zelfs HEMA. Om het verschil te kunnen maken is, naast een goed assortiment kwaliteitsproducten van gerenommeerde A-merken, uitblinken in persoonlijke service een goede strategie.
Lydia Lingerie Advies in Zutphen
Maatwerk advies dat past bij Lydia
Het logo en de huisstijl voor Lydia Lingerie Advies hebben we jaren geleden al eens ontworpen. Lydia had ons deze keer uitgenodigd in haar lingeriezaak in Zutphen om eens mee te denken over hoe ze haar winkel en zichzelf beter kon presenteren. Na goed overleg kwam daar een ding duidelijk naar voren: Lydia adviseert elke klant die op zoek is naar passende lingerie, BH of luxe ondergoed met dezelfde passie en bevlogenheid. Iets wat je in de grote winkels van concurrenten zelden zo meemaakt. Dus heb je een klein maatje, een maatje meer of moeilijke maat? Lydia geeft advies. Als kenner en vanuit haar eigen ervaring als vrouw en moeder.
Servicekaarten om klanten te informeren
Om deze USP te onderstrepen hebben we van diverse onderwerpen, die tijdens het aankoopproces of het gebruik van lingerie, nachtmode of badmode ter sprake komen, een service- of advieskaart ontwikkeld. De kaarten zijn vervolgens gedrukt en luxe uitgevoerd op dik karton met een fraaie mat laminaat. Lydia kijkt per klant welke kaart van toepassing is en geeft deze als advies mee naar huis. De klanten van Lydia waarderen dit enorm. Het is vaak net dat ene stapje meer waardoor een klant de volgende keer weer terug komt.
Inmiddels is de winkel verhuisd en zijn er plannen om ook online beter zichtbaar te worden. De huidige website heeft Lydia helemaal zelf gemaakt.